${Championhorze}

Never let enyone change the real you! <3

Dressyr i paddocken

Red dressyr i paddocken igår. Jag hade tränat in L:C 2 och L:C 1 kunde jag redan. Så först så mjukade jag upp Champ lite och sedan red jag Smirre för han var lite busig... Sen var det bara att hoppa upp på Champ igen! Först så red jag igenom L:C 2 och det gick jättebra och sen L:C 1 gick också bra, fick göra om sista galopperna eftersom vi har lite problem med att höger blir till vänster galopp... Men det jobbar vi stenhårt med!! ;)
//Wilma & Champ <3


Kommentarer
Postat av: Emilia C

När är nästa tävling?? :-)<3
Kram på dig goding!<333

2012-08-12 @ 22:26:16
URL: http://emiliaclaesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0