${Championhorze}

Never let enyone change the real you! <3

Tävling!!!

Tävlingen idag gick TOPPEN! (!!) Redan när jag tog ut Champ ur transporten kände jag att han var Jättelugn!! Vilket uppenbarades inne på banan där vi red ihop hela 67% (nytt personbästa!) Och det tog mig till en förstaplats!! Tjoho! Men andra gången var han lite spänning och ville titta på allt, jag tappade stigbygeln och glömde sakta av... Men det var inte så farligt, fick hela 60,36% Nöjd ändå! ;) kom där på 6 plats av 12. :) Vädret idag kunde ju iof, varit bättre än spöregn, blixtrar och åska, menmen... :)
//Wilma & Champ <3


Kommentarer
Postat av: Felicia&hearts;

Grattis!:D

2012-08-29 @ 15:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0