${Championhorze}

Never let enyone change the real you! <3

Silver Sara!

Jaa. Duktiga Sara kom tvåa individuellt idag i fälttävlans OS! Duktigt! Själv ska jag nog tävla på lördag, fast det blir ju cr då.. Funderar lite på vad jag vill hoppa för höjd?! Funderar på 80 - 80?! Vill lixom gå ifrån det där med 70 nu! Är i stugan nu men vi åker hem varje dag och rider och mockar. ;) Sen längtar vi till torsdagens Dressyr, som för första gången jag har intresserat mig av! ;P Vi hörs imon! //Wilma <3


Kommentarer
Postat av: Emilia Claesson

Jag funderar på att ta mig till Länghem på Lördag och heja, haha om någon vill vara med mig, för jag vill inte gå där själv och se mobbad ut :D <3
Kram

2012-07-31 @ 22:57:50
URL: http://emiliaclaesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0